friday, i´m in love

image11 Tjena folk. image13  Denna personen gestaltar jag, haha.
Jag måste börja med att påpeka att fredagar är underbara ;) Har varit i skolan idag och sen efter ett tag så drog vi tjejer ut till skogen för att filma. För er som inte vet, och nog undrar så ska vi göra en Sagan om ringen film/parodi, haha kommer bli grymt! Men så stack vi iallafall ut till skogen för att filma i full mundering, alla ser speciella ut (underdrivet menat) om man säger så.. mahah som alla joggande människor tittade ;) Flabbar själv när man tänker på det, haha. 

Ska också säga att nu är det bestämt, vi ska till Kroatien! Yees, längtar :D Så imorgon bär det av för att fixa passen. 

Jag köpte också lite saker på Gina Tricot när vi var där förra onsdagen en jacka och en blommig klänning, hah ett tag sedan men poängen är att jag den 16/4-08 skrev att jag ville hitta en bomberjacka samt en blommig klänning och det var ju just det jag gjorde. Har nog inte hänt någon gång tidigare om jag säger så ;)
 Men sedan blev jag osäker på jackan och klänningen gick sönder :/ så det blev att lämna tillbaka det. Hm, ja folk som känner mig vet att jag kan vara snål med att köpa saker om jag inte är helt säker, så det får jag sluta med. Iallafall så vill jag nu hitta blommiga klänningar och skira, sköna toppar till resan, får nog svänga ner på stan imorgon :)
Jag väntar också på att min skinnjacka ska komma. Har beställt en som jag hoppas blir bra ifrån www.ellos.se Fast enligt sidan så kommer den inte komma för en den 25 maj. Men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Förresten så är jag på jakt efter en konfirmations klänning. Gärna då en vit, halvlång i ett skönt material. Tänker nog satsa på en lite dyrare variant som man också använder på skolavslutningen och sedan, inte liksom en one hit wonder. Någon som har något tips på var man kan hitta en sådan?
Kommer förmodlingen med en uppdatering om imorgon om det har blivit något fynd:)
Nu ska jag ta det lugnt och titta på Talang 2008 och sedan Sex and the city.
Ha det bäst
Puss / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0