Valborg :)

Men tjena :) Idag är det ledighet för oss, yey! Men ingen direkt sovmorgon blev det dock för vår del, då vi skulle samlas vid halv nio för att vi sedan skulle ut i skogen och leka Sagan om ringen :D Maha, som man flabbade! Riktigt fult och bra blev det dock! Ska bli spännande att se resultatet när Elin har klippt färdigt, hoppas att vi får förtjänst av arbetet i form av ett bra bildbetyg, tack ;)
Förresten så kom min skinnjacka idag! Är nöjd, ser lite ut som en MC-knutte, men det hör väl till antar jag. www.ellos.se är faktiskt att rekommendera. Har inte köpt något därifrån innan, men detta var faktiskt ett kap om man säger så. Min är svart, men det finns i svart, brunt och rosa för er som vill veta :)
Men jag kan också säga som så att jag måste skriva skolsaker under detta lovet, hm tyvärr. NO-arbete om att bygga vår kamera som man måste prata med vår lärare om , fast det blir lite svårt då arbetet ska lämnas in på tisdag :/ Jaja, man får väl lösa det. Sedan ska jag ta och skriva lite om filmkameran till vårt bildarbete. Inte heller får man glömma att det är läxförhör på NO på tisdag, nejdå. But always look at the bright side of life ;)
Snart ska vi ut till sommarstället i Arild, där vi ska kolla in majbrasan, ska försöka undvika att ställa mig mitt i blåsten så att man slipper lukta askkopp ;) I vilket fall som helst så är det mysigt att få se Arild, har inte varit där på ett tag. Inte sedan huset var rosa, som nu ska målas grått. Tyckte om det rosa, det stack liksom ut!

Ska passa på att kommentera lite tv-serier också( haha, verkar sån tv-nörd, men de får ni leva med:P ) Ja, först var det Ugly Betty, tyckte det var bra att de tog upp alla idealen och att "normala" kvinnor fick modella istället för vandrande skellet. Det fick mig att tänka lite djupt, haha Jag menar, vem bestämmer egentligen vad som är normalt?
 Killar ska vara sportiga, medan tjejerna ska vara söta och sköta sig i skolan? Förvånar mig inte om man om några år kan "beställa" vad för sorts barn man vill ha. " Den ska vara brunögd, smart och sportig."
Okej, nu blir jag yr, kommer snart in på banor som-  "Vad händer efter döden?" eller " Är universum oändligt?"  ;)
Det var ju också Desperate Housewifes, spännande, spännande om man säger så :)
HIF-MFF gick ju väldigt bra (om man håller på HIF dvs) med fyra mål för HIF mot två för MFF.
Nej, nu är jag hungrig så då finns det bara en sak att göra ;)
Ha det bäst
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0