Skola imorgon

Hej! Har inte skrivit på ett bra tag och det beror på att vi har hållit till i sommarstället i Arild, it is so mysigt! Vi har i princip badat, (nog varje dag), cyklat, superlångt bestämde vi oss för att åka till Höganäs vilket är en mil enkel väg från Arild. Kan sammanfattas med rumpont och härliga dagar! Målning av galleriet och tennis har det också blivit samt cafét Flickorna Lundgren.
Men som alltid så är det nu back to reality again, set vankas skolan. För mig blir det nu nian som gäller från och med imorgon och William börjar ettan imorgon också! Kan knappt fatta att min lilla fis ska börja skolan.
Så idag var vi nere på stan och handlade skolgrejer, William köpte en ryggsäck med pennfack samt en gympapåse och för mig blev det en Filofax. Sedan skulle William på fotbollsträning där alla var med (mamma, pappa, William och jag) passade då på att ta en joggingtur där jag fick feteskoskav.

Nu måste jag nog ta och städa mitt rum, skrivbordet looks like a mess ;)

puss                          

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad blev det för filofax??

2008-08-27 @ 21:33:32
Postat av: Anna

Jo, en i brunt läder. En filofax blev det tillslut? :)

2008-08-31 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0