Hej glass

Hej snyggingar! Är hemma i Helsingborg sedan några dagar men det har inte riktigt blivit av att man har skrivit, I´m sorry! Iallafall så har vi haft friendskis här (Ewa, Tölla och Julia) Ska bara berätta att i Malung där de kommer ifrån och där pappa och släkten där också är ifrån så ger man varandra lite knasigt smeknamn. Ex: pappa brukar kallas gör Särna (men det är för att han har bott i Särna), Lokken, Kist m.m. Kan vara lite svårt att förstå varför men så är det iallafall.
Vi har haft det gott, åkte till tivolit Bakken utanför Köpenhamn, (gah, I love it!), var på vårt kära köpcentrum Väla och Ikea, där jag köpte lite hårfärg då jag skulle slinga håret ;) sedan var det stan som gällde, och igår kväll var det bio :) Kan bara säga så här- Älska Mamma Mia som vi såg! Så bra den var! Hade inte så höga förväntningar egentligen men jag tyckte att de hade gjort filmen riktigt bra :) Min nya favorit skådis är Stellan Skarsgård  (vet inte riktigt varför tyckte bara att han är allmänt mysig) Kexigt att man fick se alla killarna i trikåer ;) Så den filmen är att rekommendera, verkligen.

För ett tag sedan så åkte de nu iväg till Malung, så nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Vilket också kan vara ganska skönt när det har varit full rulle ett tag ;) Men ska nog basketträna idag iallafall and meet my girls!

Är lite glad nu när det har blivit fixat så att det blir konfaåterträff på fredag! Kommer bli grymt kul (hoppas bara att vädret är vänligt)

Men ska gå och käka glass nu ;p Mums
glassigt / anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå sötnos. Ska vi ha våra Spa Dagar med början på Måndag eller? när passar det dig?

puss mitt glassmonster love you

2008-08-06 @ 12:57:36
URL: http://fashionvictimn5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0