It´s Christmas time

God jul! Hur är det i stugorna, var gårdagen bra? God mat? Kom tomten med några fina paket? Mysigt var det hos oss, maat och klappar. En dansk tomte i år jajamensan. Jag fick en finfin klänning, böcker (Breaking dawn, fjärde boken i the Twilightsaga!!!!!) pengar, Vänner DVD, presentkort, morgontofflor m.m.! Wiho!

Sedan så har dagen tillbringats med att i princip ta det lugnt, spenderade mycket tid till att göra egna tema till mobilen på datan. Prova,det är jättekul. Sök på: www.ownskin.com. Det blev ett Hello Kitty samt ett Bambi tema till kusinen. Karin, Micke, Sebastian och Viktor (Sebastian och Viktor är våra kusiner) kom idag så det blev mer julmat! Sedan fullföljer vi vår tradition (från förra året) om att gå på bio på juldagen. Jag, William, Sophie och Annette såg "Chihuahua från Beverly Hills", hihi den var rolig och söt! Har också lärt mig att det inte heter (stavar som jag säger det)-chinchilla, hm. Charmigt att man har trott det en smärre tid och även basonerade ut det innan filmen började ;)

Nu måste jag börja (!) packa, vi tar tåget till farmor och farfar i Dalarna imorgon. Vi hörs!

Ha det bäst, puss
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0