Love

Tjenabena :)
Sitter nu här denna måndagen. Idag är det lite speciell dag på några sätt och vis. Dansbandsveckan började igår, så idag är det i full gång. Dans med kexiga band som LasseStefans och Thorleifs, graow på det ;) . Iallafall så har vi haft picknick och mysiga saker i det gröna idag. Jag har bestämt mig för att ha godisförbud i ett år också, needs money och det är väl bra för min kropp också ;) Det börjar idag, hoppas att det går fine, jaja.
Jag och min kusin har fixat lite jobb. Vi ska sälja min farbrors grejer som t-shirts och skivor när han spelar. Kan passa på att tipsa om hans MySpace sida:
www.myspace.com/superfied
Nej, nu känner jag att jag måste gå och vara social med min kusin och bror, har lovat att se Harry Potter med dem.
Skriver mer sen :) Puss på det.
Ha det fint
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0