Hej

Tjenixen! Hur är det med alla i vårt avlånga land? Själv är det finfint (fick prcis lite cashewnötter så jag är happy :) )
I vilket fall som helst så är det söndag idag, inte så jätte roligt egentligen, men det är ju sommarlov så vad gör det? Vi är som sagt i Malung av alla ställen, nejmen det är mysigt ;) Har ju varit dansbandsveckan nu i veckan, men den tog slut idag :p
Kommer man hit så är det stor chans att se diverse personer som skakar sina lurviga, bara det är väl värt ett besök? ;)
Igår var det då avslutning med ett mega fyrverkeri, det är ju alltid nice :) Har också träffat efterlängtade Evelina som är för go och har jobbat och jobbat ( känner mig lite lat i hennes närhet) Min farmor har också hunnit med att fylla år, denna gången var det 70, grattis på henne. Hon fick många roliga presenter ( kan bara nämna hur stor släkten här är, då farmors mamma och pappa har elva barn och 32 barnbarn, det är inte dåligt :) )Hon fick bl.a. en digitalkamera av oss och som en extrapresent hade vi barnbarn, jag, William och Viktor gjort en raplåt, haha ;).
Nu fyller också min farfar år på tisdag så det blir festligheter igen, men det är väl aldrig fel? 
Har förhoppningsvis också fixat ett sommar jobb till nästa sommar, på det närliggande hotellet här, det hade varit trevligt.

Tråkigt nog så stack Viktor iväg på hockeyläger och faster följde med, men de kommer iallafall nästa veckan. En annan tråkig sak är den svenska sommaren, just nu öser det ner, hm inte så lockande direkt. Men funderar faktiskt på om jag och William ska dra ut i regnet med badkläder, något  måste man ju göra.
Nu måste jag hjälpa mamma med maten, det blir tacos, yummie :)

Är det dansbandsveckan så är det ;)   Farmor och William tar sig en svängom bland alla danssugna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0