For everyone


La familia i Kroatien La familia i Kroatien :D
Tjena mittbena!
Har varit allmänt seg med att skriva här, sorry ;) Ska säga att min konfadel börjar nu, detta kallas kort och gott för hemmaveckan som började i söndags och ska håll på tills på torsdag. Vi har haft femkamp, gått på diverse studiebesök och idag var vi i Lund till domkyrkan och på ett ställe för hemlösa och missbrukare. Imorgon ska vi typ ha stadsvandring och lyssna på musik vad jag fattade det som och på torsdag ska vi fotas med kåpor, maha snyggingar på hög nivå!
Sedan på söndag sticker vi till Arild där själva lägret börjar och kommer att pågå till fredagen den 4:e.
Nu har jag gått igenom lite stuffs här, ja som vissa kanske tycker är minde intressant, menmen.
Iallafall så är det ju midsommar på fredag, I like it! Det blir Arild för vår del ( vi har ett sommarställe i Arild, så det är ju passande att konfalägret kommer att vara där ;)) 

Just nu gör jag inte så mycket, ska till Väla snart med mamma hade jag planerat. Är sugen på att hitta något på rean, kanske en fin tröja eller något sådant. 

Fotboll, Sverige-Ryssland imorgon också, nu gäller det!

Ha det bäst, puss
/ Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0