Mumsfilibabba

image1
Hejsan.

Tänkte skriva här igår men, men jaja det blev som det blev. Så istället får jag skriva lite om gårdagen idag då.
Jo, som sagt, är då fortfarande här hos farmor och farfar i Malung (åker hem imorgon, söndag) och på förmiddagen igår så åkte faster, kusinen samt hans kompis hem till sig. Lite tomt blev det. Sedan så skulle vi följa med farmor och handla, för att sedan dra med la familia till badhuset ;). Dagen och kvällen avslutades med en tripp till några kompisar här.
Jo, om vi går tillbaka till handlingen med farmor. För er som inte känner min farmor, som är mycket inne på bra för miljön och sånt. Iallafall så har hon inspirerat mig till mycket, senast i raden så har jag blivit lite såld på Krav och Rättvisemärkta varor tack vare henne :) Men faktiskt, ävenifall det är lite dyrare så känns det mycket bättre, lite vardagshjälp, mihihi. Okej, nog med det, ;)

Ska dock passa på att tipsa om några bra produkter från ett företag som heter Natures of Scandinavia. Föga förvånande så är det min farmor som har infört det i vår familj, men de gör faktiskt riktigt bra produkter som också är miljövänligt. Deras mål är att produkterna ska vara totalt organiska med inga tilsatta konserveringsmedel, bra för samvetet också. Sedan gör det ju inget att det är ett svenskt företag. De har iallafall allt ifrån hudkrämer till en massa kost tillskott och hårvård. Sminkprodukter har de också, favoriter är foundation och rouge( Sunkissed orange). Synd bara att de ska ta bort sminkprodukterna, så nu säljs de ut för halva priset, passa på med andra ord.
Lite speciellt med detta företaget är att man inte kan köpa det i affären, utan man får typ köpa det ifrån någon återförsäljare (som min farmor är) eller via nätet.
Ha det bra
/ Anna

Kommentarer
Postat av: maria

din farmor är rolig :D inte för att jag känner henne, men ändå, haha :D / maria

2008-04-07 @ 16:54:33
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se
Postat av: faster

Kommer hem efter en lååång dag o öppnar datorn o får se att du har blogg! Kul, bra skrivet! Dessutom får jag, faster, vara med på ett hörn. Hedrande, tack tack!

2008-04-17 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0