Påsklov!

Hejsan.

Det första inlägget i min nya blogg kommer ifrån Malung, Dalarna. Jahapp, Dalarna tänker ni, jo det är där jag huserar nu :)
Vi har varit och åkt skidor, först i Kläppen och sedan i Hundfjället, Sälen. Man kan inte annat än älska skidåkning, jättemysigt. Backar, varm choklad och liftar, me like. Sedan finns det ju en charm med de små knattarna som med all världens fart åker störtlopp nedför backen.
Idagens var det också längdskidor som gällde, jag såg ut som en påskkyckling från 80-talet, med färgstarka kläder, kan jag minst sagt säga. Men mysigt var det. ;)
Såg förresten en debatt om plastikkirurgi igår. Där satt det tjejer som hade opererat eller skulle operera någon möjlig del av sin kropp som de ansåg vara "fel". Sedan fanns det folk som helt var emot det. Själv tycker jag att det är helt ens eget val. Känner man sig så osäker på sitt utseende att man mår dåligt, så måste man ju göra något för att må bättre. Det är också att förstå om man har varit med om någon olycka och vill få sitt utseende tillbaka. Men att operera för att få en väldig plutmun eller som jag läste Hollywood skådisarna sprutade in något i armhålan för att hålla svetten borta... Ja, iallafall så tycker jag att det är obehagligt med sprutor, det räcker liksom med "vanliga". Eller vad tycker ni?

/ Anna

Kommentarer
Postat av: maria

ehm, jo, det låter rääättså äckligt :p

2008-04-07 @ 16:55:53
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0