Busy


Men tjena.
Varför inte börja med att säga att det är söndag idag, hm ;)  jo och jag kan säga att gårdagen bestod mycket av maat, haha. Först var det då Elins konfa, går fortfarande och sjunger på Heaven is a wonderful place!
Mysigt i Elins trädgård sedan, med väldigt god mat. Italiensk buffe, med små söta knyten av allt man kan tänka sig och cheesecake, hur gott är inte det? Sedan åkte vi till Linnea där vi spelade Rappakalja, askul spel får jag säga och fortsatte äta, pasta sallad och marängsviss, mums!
Sen när mamma och pappa skulle hämta mig så sa de att det var grillat hos Mats och Anette och kusinerna, ännu mera mat, ja och gissa vad efterrätten var, jo marängsviss. Less is never more numera ;)
Idag har jag passat en söt filur, Noa, sötnos på han :)
Imorgon är det orientering i skolan och vi börjar på ett tema, (jag älskar teman!) Men nu måste jag göra lite på vårt bildarbete som ska lämnas in på tisdag,
Ha det bäst!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0