Happy Halloween!


Vår pumpa och mina händer

Happy Halloween kan jag säga! Har ni det bra hemma i stugorna? Här är det finfint, mörkt ute tidigt också. Fast man bor i Sveriges nedre del, med andra ord Skåne så känns det verkligen att vintern är på väg med stormsteg. Men först ska det ju vara höst och med det Halloween. Har faktiskt inte blivit så mycket spookykläder för min del, men svarta naglar och dagen till ära det kanske blir något spännande, vem vet?
Har jobbat på Café Alexandra idag, det var helt okej, jobbigt är det, men inte så jätte mycket folk, vilket är skönt. På vägen hem passade jag på att hyra High School Musical 2, mihi, kan inte hjälpas men jag älskar de filmerna! Så ska se tvåan nu så att man sedan kan se trean på bio :)
Känner också nu att jag är på blogg humör idag, får de hur det blir. Kan också tillägga en liten sak, shit vad snabbt detta lovet har gått, olala , skolan börjar snart igen, hm.
Write more later!
Puss, Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0