Hej mitt vinterland!

 En del av vår trädgård med snö.

Heej! Ska bara säga en liten sak: Det snöar! Det är många som inte gillar det men är det inte mysigt? I think so :)
Snö som betyder att vintern verkligen är på väg (oja, jag gillar vintern) Det har i princip snöat sedan lunch, men inte sedan i eftermiddags började snön lägga sig på marken. Det är så att här i söder har snön en tendens att bli slask osv.
I alla fall så är det inte långt kvar till December, yesbox. Älska julen, hoppas att vi får mer snö.
Så det har byggts snölyktor och jag och William har haft snöbollskrig, ohyeah ;)

Har även en annan sak att tillägga, Twilight bion igår! Jisses, göta petter ja, allt vad du vill säga. Så speedade alla i biosalongen även var, hihi. Men jag tycker att filmen mycket väl hade kunnat vara en halvtimme/timme längre, det kändes liksom som om vissa detaljer glömdes bort. Men jag förstår också att det är svårt att göra film av böckerna. Det är mycket som händer och man har verkligen höga förväntningar. Skådisarna var perfekta enligt mej, man fick en riktig feeling.

Dagen i korthet har inneburit gymnasiebesök (IB och Tycho Brahe), fika (provade hajpen Chailatte, den var speciell. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag tyckte, men juligt med ingefära i alla fall.) Sedan lite tid på stan.
Kollade även One Tree Hill (Maria, äntligen) sedan träning. Vi var två pers, hihi. Men trevligt med skotträning.

Nu är det snart dags för Idol, det ät tema kärlek, åhh. Får se hur detta går.

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaria

wwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiee! äääääääääntligen! :D

vad tyckte du? :D :D :D :D :D :D

2008-11-24 @ 19:03:23
Postat av: Anna

äntligen! (har känt lite dåligt samvete) ;) hihi. Jo, jag tyckte det var bra, såg första and damn Lucas och Nathanär ju inte lite snygga :D coola basket scener :)

2008-11-24 @ 22:00:32
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: gissa vem? naaaathan luuuver :D :D :D :D

du ska få se när dom är utan tröja!

hot! hot! hot! hot! hot! hot! hot!

btw är jag riktigt trött ifall du inte märker det..

:D :D :D :D :D :D

wwiiiiiiiiiiiee!

2008-11-28 @ 21:53:18
Postat av: Anna

hahaa! I look so forward that! :D

Hiihjihi, jag märker det! :D <3

2008-11-29 @ 10:38:28
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0