Bye it

Hejsan! 
Femte och sista praodagen här på Big Travel. Kommer nog kännas konstigt om man säger så. Har precis varit med och sålt en resa till Budapest (satt då bara brevid, men ändå) wiho. Har lunchat med Maja idag också, jepp :)
Monica och Masha som är här den här veckan är jätte snälla, ohlala bjuder på frukost (scones, latte m.m. från Espresso House) och fika (kanelbulle från 7eleven) I think that is quite! 

Om sådär en och en halvtimme slutar jag, blir att hämta William på skolan/fritids sedan, mys.
Sedan blir det träning för min del, får se vad som händer ikväll. Kanske någon bra film eller något sådant.
Måste..vila..till..imorgon....,ouf jobba då, men det blir skoj.

För alla som undrar kan jag också meddela att den nya Ben and Jerry smaken är....Half Baked! Tadaa!
Den kom i veckan nu, hade dock hoppats på en sorbet, men man ska inte klaga (jo, isåfall på priset)
Vad tycker ni? Smaken är ju som bekant som baken, delad, men jag ska nog i alla fall ta och prova den :)   

Det nya tillskottet i det svenska Ben and Jerry sortimentet är Half Baked. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0