I have been awake for a while now....

Hej! Kan säga som så att jag vid denna tidpunkten (klockan är ca fem) har varit vaken i tolv timmar, det säger en del om när jag gick upp ;)
Iallafall så var anledningen till detta att mitt kära basketlag skulle till Malmö och spela, så det var eller bil som gällde för.
Spelade bra, men vi har blivit fel lottade i serien, så vi möter lag som är två-tre år yngre än oss :S

Iallafall så tänkte jag och Maria sedan att liksom när man väl var i Malmö och ändå skulle ta tåget hem, så kunde man ju passa på och gå en runda på stan, inte sant? Sagt och gjort, kånkande på en väldigt tung bag (fattar inte vad som vägde så jädrans mycket, skor, handduk? Gick vi runt, Weekday, Monki, Zara, hm och hm McDonalds. Inte så mycket mer idag då, snart vankas det mat vilket är välkommet!

Igår var det också sista dagen på cirkus, (snyft) och konfaåterträff. En kort sammanfattning, så blev det den stressigaste dagen på länge på cirkus (lönen ni vet, people goes crazy!) samt övertid. Fick välja mellan en scarf eller en plånbok sedan, valde plånboken, superfin och tacktack!
Var också trevligt att träffa alla (nästan) konfabarn igen, även ifall det inte direkt blev som man trodde :)

Tänkte lägga in lite bilder på olika trevliga saker, som mössor, solglasögon m.m. men ja, det mesta strejkar så icke sa nicke blev det något med det, snart hoppas jag!
Ha en nice lördag gott folk!
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0