kisses and photos

Hejsan! Äntligen fredag säger jag bara :D denna veckan har gått snabbt för en gångs skull. Hade skolfotografering igår, lite sad då det är det sista i grundskolan, sedan är det bara spexfoto som gäller. Iallafall så gick klassfotot ganska snabbt, men sedan när vi som ville skulle ta individuella kort efter skoltid, jösses vad långtid det tog! Från att ha varit där bland de första av alla, så stog vi där i ungerfär två timmar :O kan beror på att fotografen tog alla småttingar för oss, javisst, rättvist? Förstår inte riktigt hur vi pallade egentligen, menmen. Sedan när vi äntligen skulle få ta korten så tog det lite tid och såna vuxna bara: hallå, vi hinner inte posa (till oss och fotografen) Hm, säger vi bara ni kom för tio minuter sedan och vi har varit där i två timmar! Gah!

Har dock varit krasslig hela veckan typ, ni vet den förbaskade förkylningen:/ så det har inte blivit någon träning för mig på as länge, inte idag heller, men ska iallafall åka och titta på den. Imorgon blir det lugnt hoppas jag, tar kanske en sväng om Williams fotbollscup, sedan på söndag så blir det barnpassning. Nej, nu ska jag ta en dag i sänder och njuta av fredagen!
Puss
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0