Men hej

Wihu! Hejhopp!
Allt bra med alla?
Kan berätta liteom gårdagen då. Efter skolan så stack jag ner till stan, Liv, Grete och Fia följde med en lite stund och där inhandlades följande: chinos ( yees) från Vero Moda, en Marimekko pärm samt lite skolsaker till den som register och överstrykningspenna :) Yey. Har dock känt mig förkyld i några dagar så det blev ingen träning för min del igår  , hm.

Idag iallafall så när jag kom hem så skulle mamma ner och hämta William på skolan ( min lillebror som går i ettan slutar före mig ibland, lagom konstigt) Så då följde jag med. Eftersom skolan ligger på väg ner till stan så gick vi dit också ;) känns som om det har blivit mycket stan för mig på sistone, men iallafall. Passade på att lämna tillbaka ett par byxor från Gina Tricot, köpte ett nagellack (vinrött/lila/brunt) mamma köpte lite saker på H&M och William köpte Pokemon kort. Ja, gott folk pokemon korten är tillbaka!!!!! Fikade på Fahlmans också, myspys!
Nu för en stund sedan kom pappa hem och han hade med sig min skinnjacka som jag så smart hade glöm hos farmor och farfar Dalarna. Smart kan man verkligen tycka då Malung bara ligger en sådär 60 mil härifrån ;) Men nej pappa har inte åkt dit bara för min jacka utan den skickades med en långtradare ;) 

Ja, nu måste jag göra lite läxor och sedan kommer jag nog förbi Williams fotbollsträning där man kan passa på att jogga :) 
Puss alla
Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0