Hejsan svejsan!

Tjena!
Hur är det med folk i sommaren? Här är det finemang och tänkte bara berätta lite om vad som försigår á la Anna just nu. Är som sagt fortfarande i Malung, imorgon packar jag, William, farmor och farfar vårt pick och pack för att svänga ner till Gävle och kusinens nya hus. Sedan blir det hemfärd till Skåne med bror. Som sagt har man haft det härligt och jag hoppas på mer goa stunder!
Har funderat lite över att jag är en blandning mellan två av Sveriges goa och vitt skilda kulturer. Här är man en skåning och Dalkölla i ett paket. I alla fall så hörs vi snart och folk får ha det fint!


Ibland är det skönt att bara ta det lugnt! Bild från stuga förra året.


Kommentarer
Postat av: linnéa

åh, vad det låter mysigt!

2009-07-28 @ 11:39:35
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå där i skåneland!

Hälsningar från farmor o farfar i Malung,vi längtar efter dig. Snart kommer vi bilande ner till dig. Jättekul ska de´bli"! Hälsa lillebror!

Jag skall kommaigång med min blogg igen hoppas jag.

2009-08-27 @ 19:32:27
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0