I Helsingborg

Goddagens!

Är hemma från Arild nu efter en underbar Midsommar helg. Kom hem igår och har hunnit med att jobba på Konfirmationen.
Det blev det klassiska under helgen med nypotatis, sill (jag ÄTER det!) jordgubbar, dans kring stången och familjen, myspys!
Jag tror verkligen att jag har mognat i mitt sätt att äta, hm låter lagom knasigt, men det är sant! Började med att jag tog mitt förnuft till fånga och fick i mig ris, sedan växte mitt intresse för sushi (som man innan antog bara var rått). Nu har det liksom vuxit med räkor och skaldjur för att sedan resultera i sill! Hej hopp och applåder på det!
Första doppet (kalllllt!) hann vi också med och en cykeltur till Höganäs (ont i rumpan!).
Har även passat på att fira min lillebror Williams födelsedag, han fyller inte år förrän den 2 Juli, men då han och pappa åker till farmor och farfar imorgon så tänkte vi gratulera honom även innan. Det blev många fina presenter och mumsig tårta!
Som sagt så åker pappa och William till farmor och farfar imorgon så det blir att gå upp och mysa med frukost bl.a.
Nu är det dags att nanna kudden känner jag, ha det bäst!


Midsommar firande i Arild med familjen


Yes, vi dansade


Midsommarbord
 

Jordgubbar och glass


Grattiskramar i förskott till Wille!


Kommentarer
Postat av: Filippa

gillar namnet Filippa. Mitt namn då.

Men varför heter ud annafilippa som bloggnamn om du egentligen heter anna?

2009-06-21 @ 22:58:20
URL: http://torstendahl.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag deltar i en tävling som Veckorevyn har ordnat där flest röster vinner en dator. Jag skulle bli väldigt glad om hade lust och rösta! Det enda du behöver göra är att trycka på länken och sen på snäckan!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351



KOmmentera gärna tillbaka!! Och TACK så mkt!

2009-06-22 @ 21:50:05
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0