Skolavslutningen- We´re simply the best!

Nu har man alltså gått ut nian, tagit "grundenten" efter nio år i grundskolan, jisses säger jag bara. Vet egentligen inte vad jag känner, blandat tror jag mest att det är. En känsla av att -oj, är vi verkligen lediga nu (något som man har tänkt på i flera månader) men även en känsla av att man verkligen kommer att sakna allt och alla. Vår lökiga korridor där man har suttit och pregat in sig på varenda kvadratcentimeter. Alla goa människor på sitt eget lilla vis, lärare som man har skrattat med,.Ja, dessa (hm, vad blir det-) fem åren på Slottet har varit något utöver det vanliga. Vi vill bara säga TACK och farväl samt We´re simply the best!
TACK för dessa år och lycka till på gymnasieskolor och i framtiden (vi ses igen!)


Jag och bästaste lillebror som slutar ettan!


Lärarna ordnade med Pommacfrukost!


De hade också ordnat med en låt till oss,


Vi sjunger Tack och farväl


We´re simply the best!

Älskar er alla


Kommentarer
Postat av: Jane

....hmmm tack för den charmiga bilden Anna!! :)

Ha ett underbart sommarlov nu!

Kram Jane

2009-06-22 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0