Heja!

sommarfötter är härligt, även om jag gillar alla årstider på sitt speciella sätt!


Har spenderat dagen till stor del med min lillebror idag, vi hade kompensationsledigt efter Öppet hus i lördags och Wille hade handbollsturnering med skolan så vad passade bättre än att jag följde med som en hejarklack! De vann, grattis! Och sedan gick vi och spelade bowling. Hände lite knasiga grejer då jag bl.a. fick klotet att praktiskt taget studsa ur rännan för att sedan tappa klotet bakåt vid ett annat försök! Men skam den som ger sig, vi körde på!

Nu är jag mättelimätt efter middag hos mormor och morfar och sedan blir det nog lite basketträning. Men borde nog ändå plugga samhälle och engelska, hm ja....

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0