The Secret

En söndag idag och sista recet nu i skolan innan lovet! Det är saker som ska in i sista sekunden så det gäller att jobba in i det sista, ibland blir jag inte riktigt klok på skolan, sen väntar iallafall lovet! 

Jag vill också passa på att tipsa om ett tankesätt och en bok som har inspirerat mig mycket i livet. Ni kanske har hört talas om en bok som heter The Secret? Det är en bok skriven av Rhonda Byrne och vars mål är att visa för oss hur vi kan påverka vårt liv genom t.ex. tankekraft och handlingar. Tycker att det är en underbar bok där man får veta att positivt tänkande kan göra så mycket. Något jag varmt rekommenderar, kanske att önska sig i julklapp eller ge till någon av dina kära? Läs!

 


Finns en hemsida till boken:
http://www.thesecret.tv/



Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter som en bok för min syrra... önskar att jag hade köpt den... haha!

2010-12-20 @ 14:53:33
URL: http://matildus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0