Summan av kardemumman



Underbara lillebror och jag i snö och pulkatider! Jättemysigt att åka pulka igår kväll,
vi har en go backe en bit från oss som vi har åkt nerför sedan urminnestider.

Lördagsgodis! Dagen har bestått i att man har svettats på spinngen och varit hemma med familjen. Lite plugg har det också blivit av (I know, en lördag, men med ett stort fysikprov, inlämning och redovisning som väntar denna vecka är det tyvärr det som måste göras, lite trist menmen).
Ska snart gå över till Hannah för hon är så snäll och bjuder på middag och sedan ska vi träffa på lite kompisar.

Har också en sak att berätta som är väldigt roligt! Under en tid så har min morbror och hans flickvän funderat på flytta till USA, detta för att gå på college eller jobba. Nu så har det gått igenom så till hösten flyttar de antagligen till New York! Åh, jag är så glad för deras skull, det är de värda! Så trevligt att vi (hm, nästan iallafall) blir grannar i samma land!
Hm, just nu känner jag mig mucho taggad för USA kan man säga!

P.S. GRATTIS också till Jay för Idolvinsten!

Ha en härlig lördag allihopa, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0