En måndag

Där mycket plugg ska göras, ajabaja skolan! Annars var det gitarr idag vilket var mysigt, men det enda var att min röst håller på att försvinna, (någon eftersläng till förkylningen kanske) så där satt man och kraxade fram tillsammans med gitarren, ingen vidare kombo kan jag säga.  
Just nu sitter jag hemma med familjen och inspireras av fina bloggar, det finns då kreativa människor! Snart tror jag dock att det är en varm dusch som väntar och sedan ska det bli väldans skönt att gå och lägga sig.

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Eira

Det låter inte jätte trevligt haha. Skönt att det är över :D



Det blev inget skin-test, den blev avbokad och vet inte varför. Ska få en ny tid. Har du gjort den ännu? :) Kram

2010-11-30 @ 22:45:27
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0