Jag älskar er

Vill säga att jag verkligen är lyckligt lottad som har en så underbar familj, som är fantastiska på alla sätt och vis. Då jag har mina bra och dåliga dagar står familjen alltid upp för mig! Min mamma som tar sig tid för oss när som helst, som att åka pulka med min lillebror samtidigt som hon har många bollar i luften. Hon ger alltid ett svar och stöttar när det känns som att jag har trasslat in mig ordentligt. Min söta lillebror som är så känslig och snäll, som vill så mycket i skolan och i alla sporter (som han alltid ska slå mig i) Min pappa som tänker på allas bästa och ger mig kraft till att våga prova nya saker. Inte nog med det så är han en riktig lustigkurre också. 
Som sagt är jag lyckligt lottad att jag finns till i familjen och jag hoppas att jag kan bidra med något jag också. Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: julia

TACK FÖR GRATTISET! ;D kram

2010-11-25 @ 22:18:29
URL: http://www.julia-lissel.devote.se
Postat av: Frida

Vilka bra delstatsval du gjorde, skulle nog ha valt samma som dig. Inte för att jag är så insatt i staterna(erkänner att jag inte är en lika stor USA fantast som dom felsta verkar vara. Men skrev ut några papper för något år sedan om alla stater. Minns att jag gjorde en top 10lista och alla dina val var med.(Y) Tror faktiskt att det finns mer än en familj som passar, så delstatsval kan ju ge platsen man vill ha + en bra familj. Så det är ju grymt. =)



2010-11-25 @ 23:16:35
URL: http://usafrida.blogg.se/
Postat av: Emmy

Okej, har dom funkat bra? Nej det är helt sjukt! :D

2010-11-26 @ 15:47:50
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0