It´s been a hard day´s night!

Hejsan!

Har för ett litet tag sedan kommit hem från en skön joggingtur med Friskis. Det är något superbra jag har upptäckt när det gäller träning, hur bra det är att springa ute i en grupp. Jag får iallalfall mycket mer motivation och träningsupplägg än om jag skulle jogga själv.

Kvällen igår med The Beatles konserten var väldigt speciell om man säger så.... Jag, Hannah, Malin, Anton och Alessandro (Vår italienska utbytesstudent i klassen) samlades glada och förväntansfulla utanför The Tivoli för att komma in till en matsal med en scen där vi upptäckte att vi var rätt så mycket yngre än resten av besökarna. Ja, i mängden fann vi t.ex. två lärare! Hehe! Men vi gjorde det bästa av det och jag kan säga att det blev något av en "Sitta still och njuta- konsert, fast med vår dansprägel!" En knasig kväll minst sagt.  

Nu snart ska jag hem till Alexandra för Harry Potter maraton! Vi måste tagga till premiären på onsdag, yesbox! Sedan blir det att ta det lugnt hemma med familjen!

Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0