Friday!

Har kommit hem från min andra dag på Twin Bridges High School och det kändes bättre idag. Dagens händelse var iallafall att vi lyckades komma på varför jag inte har kunnat låsa upp mitt skåp, tydligen så snurrade jag det åt fel håll!

Dagen bestod av lite kortare lektioner då det är fredag, men vi hann iallafall få veta att vi ska ha ett english test på tisdag :/
Efter lunch var det sedan dags för alla att göra community service vilket innebar att vi fick gå runt och städa runt en plats där marknader of hålls. Det var otroligt varmt, men ändå helt okej.
Efter skolan var det dags för volleyboll-träning och det var kul! Tjejerna är verkligen duktiga så det ska bli spännande att se hur allt ska gå för mig när jag ska börja träna nu på måndag. Ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det går!
Imorgon har laget även en liten turnering på tre matcher i grannkommunen Sheridan så tänkte hänga med där och heja och se hur det går!
När det sedan gäller New York så är det ju en storm som ska komma in, Irene och min farbror och hans flickvän är där. De ska ta sig ut från staden, men jag är orolig för dem. Tänker också på alla utbytesstudenter som ska ta sig dit. Hoppas att det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Godmorgo!!!! Lördag fm. Skönt att veta att du smälter in "pö om pö" i allt det nya, du har ju lätt för det, har alltid haft det o kommer alltid att ha det! Vi har skypat med Fredrik o Vanja o jag hoppas att de kan vara i trygghet trots stormen. Vanja hade då magproblem som vi hoppas gått över.

jag tänkte mig dansa igårkväll, men pga ett knäbesvär avstod jag,tyvärr! Kramar

2011-08-27 @ 09:00:58
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Faster

Gomorron Anna! Ja, lite "strul" ska det ju va... Min utbytesstudent har det nog varit mer än förvirrat för, förra veckan va ju lite mjukstart med massa info, lite utflykt och andra aktiviteter. Måste komma ihåg att maila honom tider o salar i em!

Nu har vi fått våran söta katt, Zira, som håller på o upptäcker sitt nya hem. Lite pirrigt om hon ska trivas, men det blir nog bra :)

Nu ska jag köra Viktor på träning.

Ha det bäst, gumman! Kramar från oss!

2011-08-28 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0