Sista inlägget i Sverige

Trodde nog att det aldrig skulle vara jag som skriver detta, men idag är det alltså dags! Har inte sovit många timmar inatt kan man lugnt säga!
Cirka halv sju ska vi försöka åka härifrån för att sedan ta båten över till Helsingör och sedan fortsätta med tåget mot Kastrup. Jag tror att det är först nu när man sitter och skriver detta som det börjar gå upp för en att man verkligen ska åka, ja, eller kanske kommer det senare. Iallafall, vaknade i Sverige, somnar i New York!
Vill också säga vilka underbara människor som finns runt omkring mig. Min fantastiska familj, mamma, William och pappa! Ni finns här hela tiden och stöttar och jag kommer också att finnas här hela tiden (även om Atlanten och sisådär ett Amerika är emellan!) Jag älskar er så mycket!
Även alla fantastiska vänner och släkt! Bara det att jag då vi kom hem igår höö på att hoppa fem meter upp i luften då Linn, Alexandra, Isabelle och Emelie hoppade fram ur buskarna, snacka om att bli förvånad!
Jag älskar er alla och nu är det dags för ett litet äventyr! Men Sverige, I´ll be back lagom till sommaren 2012!
Kramar till tusen! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskade dotter, vid detta ögonblick har ditt plan tagit mark på Newark USA. Lite trött är du säkert, men vilket äventyr som väntar dig! Vi här hemma ska snart gå och lägga oss, och vi kommer att somna med dig i våra sinnen! Ha det bra i The Big Apple, shoppa och njut av livet!

2011-08-16 @ 21:11:39
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0