Christmas time!

God kväll!
.
Har kommit hem efter skoldagen och träningen (träningen idag var faktiskt riktigt skojig och lärorik må jag säga!)
Måste bara berätta om en mysig sak som vi gör i skolan just nu. Det är något man kan välja att delta i om man är med i FCCLA, och de kallar det för Secret Santa.
Det går ut på att man drar en persons namn och med lite riktlinger vad han/hon gillar så ska man varje dag under denna veckan lämna en liten present till den personen, utan att bli upptäckt. Sedan på fredag så kommer vi att ha en frukost tillsammans och tillsammans med den sista presenten ska man avslöja vem man är.
Jag har Hannah i klassen, en riktigt söt och sportig tjej (hon är en stjärna i basket) så har gett henne basketsaker och godis än så länge.
Är lite fundersam vem som är min Secret Santa, personen har gett mig riktigt fina saker så det ska bli spännande att få veta vem det är.
.
På tal om julklappar så kom paketet från farmor och farfar fram idag! Kan knappt bärga mig till att få öppna dem, tack så mycket älskade farmor och farfar!
.
Ska snart gå och lägga mig, imorgon blir det en speciell dag. Först och främst så har vi morgon basketträning vid 6.30 (hm, är lagom taggad....) sedan efter skolan, klockan sju är det dags för Twin Bridges årliga julkonsert!
Är nervös, men det ska bli roligt också!
Om jag har förstått det rätt så är upplägget att vårt skolband går in först, följt av lite solon innan kören gör entré med lite solon. Dock så kommer gruppen där jag är med i, vi ska framföra två låtar att spela sist! Först spelar vi Hallelujah och sedan Free Fallin.
Så då hinner man verkligen bli nervös under konserten kan jag lungt säga!
.
Från Secret Santa
Julfotografering med Jen
Söta Jen som Santa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0