December!

Den första december idag och julstämning här må jag säga!
Började dagen med att gå upp lite tidigare för att kika in årets julkalender, Tjuvarnas jul på svt play, åh, tack för svt play! Iallafall så verkade den vara bra tycker jag, känns lite Charles Dickens.
.
Sedan skolan och basketträning som vanligt och det var tröttsamt, härligt med fredag imorgon! Efter träningen så begav vi oss ut till Main street för stadens Christmas Stroll. Kan nog förklaras som något av en julmarknad då stan lystes upp av julbelysning, affärerna höll öppet och de bjöd på mat, varm chocolate, kakor och godis. Var verkligen jättemysigt och många från Twin var där för att tillsammans värma sig vid brasorna och lyssna på julmusik.
När vi sedan kom hem passade vi på att tända adventsljuset, så nu känns det juligt!
.
Tusen kramar till er alla!

Adventsljuset
Mataffärens skyltar upp!
.
Fina Twin Bridges!
Christmas Stroll

Kommentarer
Postat av: mamma

Julfrid och julmys....glögg och pepparkakor! :)

Vad är eran snö.... här hemma är det också bart!!!

Kramar från oss ALLA! <3<3<3<3

2011-12-03 @ 10:57:32
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Faster

Va mysigt ni verkar ha det! Nu är far/mormor o far/morfar här hos oss i Gävle o hälsar på. Sirre har charmat dom totalt så förvånar mig inte om dom snart skaffar en egen katt ;)

Nu ska vi (V, E o jag)åka ner på stan o titta på det som är kvar av bocken, B ska utforska Bomhus med en liten prommis ist - tyckte inte de va nått att se, ett bränt halmbocksskelett... Håller nog med jag oxå...

"Min" utbytis, Isaac, har fått åka till Tällberg på praktik nu, så han får verkligen uppleva Sverige med dalahästar o folkdräkter ett tag nu :)

Ha det så härligt som helst! Kramar från oss alla i Gävle! <3

2011-12-03 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0