definitely maybe

Friday, I´m in love.... En härligt peppande låt och videon får en att längta till glädjefyllda konserter.

På USA fronten fann jag ett mejl i inkorgen där min representant skrev att det var dags att göra ett engelska test, det så kallade SLEP-testet nu. Läsförståelse och hörförståelse är det tydligen det handlar om och något man som utbytesstudent till USA behöver göra. Så nästa tisdag ska de "skånska" utbytesstudenterna bege sig till Eslöv för att göra testet, spännande! Kul att få tillfälle att träffa andra utbytisar också! Är det någon som ska dit den 25?

Love, peace and understanding 



Kommentarer
Postat av: veera

Hej :) ska vi länka varandra, ska också till USA 11/12 :)



Ha det bra-

2011-01-14 @ 23:04:00
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa
Postat av: Erika

Hej, jag har inte valt delstat eller region, ville det först men tycker att upplevelsen inte baseras på var man hamnar utan hos vem:) Har du valt? Ska vi länka till varandra?

2011-01-15 @ 14:05:21
URL: http://erisell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har inte valt delstat eller region, ville det först men tycker att upplevelsen inte baseras på var man hamnar utan hos vem:) Har du valt? Ska vi länka till varandra?

2011-01-15 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0