Det är kärlek till spelet

Lillebror och laget vann finalen! Åh, jag är så glad för grabbarnas skull, de är verkligen hur duktiga som helst och att få se dem ta emot pokalen, det är ögonblick jag tycker att de är värda! Jag, mamma, pappa och lillebror var tillsammans med många andra på Idrottens Hus nöjda och sammanfattat kan man säga att: Fotboll förenar!

Idag har jag också passat på att träffa Johanna över en promenad och sedan en kopp te. Lovely! 

Brorsans lag en sommar


Hoppas att ni har en trevlig start på helgen! Kram

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

re: Tack, jag med! Pulka är jättehärligt verkligen :)

2011-01-07 @ 23:28:35
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi bodde vid Högfjärdshotellet, nära där. Vi åkte lite överallt! Mest i Tandådalen och Hundfjället. Sen åkte vi i Trysil en dag också!

Jaha tycker du gjorde heeeelt rätt! Jag har spelat i 5 år nu, och spelar i Spårvägen Volleyboll. Förut spelade jag i Sollentuna också en tid men jag hann inte med nivån riktigt med all plugg...

Men förra året spelade jag riktigt mycket i division 2, men allt blev bara för mycket. Nu måste jag ju jobba inför USA också.



Men HELT rätt att börja! Man får bara inte ge upp, för det är jävligt svårt i början, men när du sen fått in det så kommer du inte kunna leva utan det sen. ;)

Kram!

2011-01-08 @ 00:04:05
URL: http://www.lindas.devote.se
Postat av: ewelina

haha ja precis!

jo det är sant,men det känns så tråkigt med en dalahäst >.<

haha, aja man får väl hitta på något kul :D

2011-01-08 @ 13:07:23
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0