Vatten i öronen

Blandade uppgifter idag kan man säga. Imorse testade jag ett vattengympa-pass på gymmet, det var jobbigare än man kan tro. Vi använde oss bl.a. av hantlar i ett sådant material, kommer inte riktigt på vad det heter, men ni vet ett sådant som flyter och som man kan jobba med när man simmar. Iallafall så känns de lätta ovanför vattenytan, men så fort man skulle ner och arbeta med dem så kändes det väldigt! Blev en liten chock och armstyrka är inte riktigt min starka sida, men desto större anledning att träna upp den tänker jag!
Sedan har jag också suttit och pillrat med design och allt som hör till här på bloggen, det är en hel vetenskap! Man blir verkligen helt yr av alla koder och filformat hit och dit. Om armstyrka inte hör till mina starka sidor så får jag nog räkna dit den tekniska delen också. Men har iallafall knåpat ihop en "USA" header. Det Lite problematik är det dock kring storleken, är det någon ängel som vet hur man gör headern lite längre?

Det var nog allt för mig just nu, men jag hoppas att alla i stugorna har det fint!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0