William tio år, midsommar, dubbelfödelsedag, Peace and Love och allt gott därtill

Kom igår hem från Arild där vi tillsammans i familjen firade midsommar. Mysigt och alltid lika härligt att vara i Arild med alla underbara! Tillsammans med dans, blommor i håret, sill (som jag nu börjar gilla) och jordgubbar blev det en toppendag!

Dagen efter passade vi alla även på att fira älskade lillebror som fyller 10 år snart, närmare bestämt den 2 juli! Även här en mysig dag och jag hoppas att min lilla fis hade en underbar dag! Fotboll och Xbox blev det iallafall i mängder!

Något som också var roligt var att jag när vi alla var samlade i hamnen såg en tjej som jag kände igen och det visade sig vara Maria som också är utbytesstudent och ska till Ohio! Verkligen jätteroligt, synd bara att vi skulle hem dagen efter så vi kunde inte träffas.

Nu blir det en himla massa fläng och släng för imorgon bär det av mot Dalarna för mig och lillebror! Medan William ska till farmor och farfar fortsätter jag vidare mot Peace and Love!! Wihoo, festival + bästa Evelina kan inte bli annat än finfint!  





Jag älskar er min fina lillebror och söta kusin vitamin!




Idag fyller också min fina värdmamma och värdpappa år! Fick just reda på att de föddes på samma sjukhus med endast femton minuter emellan sig, hur sött är inte det!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Tack :D aa jag vet det är hur snart som helst! tack och detsamma! Kram :)

2011-06-26 @ 19:56:29
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

sv; Tack så mycket! Åh, grattis igen till placeringen! 800 kossor, hjälp alltså. Jag räknade ut att det är ca 22 ggr så många kossor som min kompis har och hennes gård är ändå väldigt stor! Men lycka till i Montana :)

2011-06-27 @ 14:34:07
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0