Det bor en liten schlagernörd i alla och envar

Jag måste säga att jag gillar event som på något sätt samlar ihop människor och kan ge glädje. Det är just detta som schlagern symboliserar. Musiken kanske kan diskuteras, men man får iallfall fall säga att här sparas det inte på krutet och nog engagerar det folkmassan alltid.
Jag kommer ihåg hur jag riktigt längtade till schlagertider som en knatte, då jag bland annat kunde få för mig att klä ut mig till favoriterna och uppmärksamt föra protokoll över vad alla tyckte. Ikväll blir det nog i en något lugnare skala dock.  
Ska ni se schlagern ikväll?

Idag blir det även en härlig blandning av pizza och sushi här hemma med familjen, det är mums på det! 

Kramar till er alla!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0