Grattis kusin vitamin!

Vilken dag det är idag, min underbara kusin fyller hela tjugo år, det är den internationella kvinnodagen samt fettisdagen, det kan inte vara en slump!
Min härliga kusin som för tillfället lever livet i Italien, har inspirerat mig på många sätt och vis. Hennes sätt att slänga sig ut och bara våga samt helt enkelt leva livet är något jag beundrar henne för (fast ibland blir jag lite rädd också!)
Har alltid sett upp till dig, från det att jag tvunget ville ha en kickboard bara för att du hade önskat dig det, eller just den speciella My little pony. Minnena är många och jag vill passa på att säga hur underbar du är!
Det är din dag idag-


Gammal och lite " vi är coola med ganster känslan" bild, men för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0