Grattis världens underbaraste och finaste mamma!

Idag fyller min underbara och otroliga mamma Ann-Charlotte år!
En mamma som står upp för mig samt stöttar oss i alla lägen och jag hoppas att jag visar den innerliga uppskattning jag känner för dig.
Du kan visa mig den rätta vägen när jag helt har trassalt in mig i något, när tankarna drar iväg.
Mamma, jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig! 
Du är både en underbar mamma och en av mina bästa vänner. Jag kan prata med dig om i princip vad som helst och dela alla känslor. Du är verkligen så speciell och underbar så det finns inga ord. Du ställer alltid upp och det hoppas jag att jag gör för dig med.
Så jag kan inte säga det för många gånger, jag älskar dig så mycket!


Min underbara mamma

Kärlek från Anna

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: tacktack! tror jag kommer stormtrivas där! :D

kram

2011-03-09 @ 22:22:43
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/
Postat av: irma

Hälsa grattis från mig! :)

2011-03-10 @ 08:35:41
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0