Mycket att göra....

Känner mig lite halvstressad för tillfället och det är därför det har varit tyst på bloggen här ett tag.
Har väldigt mycket plugg för tillfället, förbereder mig för historiaredovisning imorgon och kemiprov på fredag, yees!
Så efter kemiprovet blir det hem att äta och fixa med familjen innan det är dags för La France!!
Olala, det ska bli jättekul, men är väldigt nervös. Att lyssna på franska och skriva är en sak, men att prata själv, ja, det är en helt annan femma! Men jag ska göra mitt bästa och förhoppningsvis kommer veckan att kännas givande. Ska bli extra kul att träffa Océane igen och se hur hon visar sitt Frankrike.
Hoppas också att det finns chans att låna datorn så att det kan finnas lite tid att blogga under veckan! 

Nu är det dags att återgå till kemin och sedan väntar kudden. Sov gott allihopa!  

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Lycka till och hoppas du har det kul i Frankrike! :)

2011-04-01 @ 23:44:10
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0