"You certainly have left golden footprints behind you" Winston Churchill



Sitter just nu och vässar, ja, pennan blir det inte, men tangenterna iallfall! Ska hålla en presentation imorgon om en historisk person som har betytt mycket för världen på engelskan. Valde Eleanor Roosevelt, för visste inte så mycket om henne och hon verkar vara en inspirerande person. Mycket riktigt, vilken kvinna! Wow, hennes sätt att kämpa så för det hon trodde på och för de svaga samt de mänskliga rättigheter är beundransvärt. Hon är en riktig förebild må jag säga. 

Nu väntar snart duschen och sedan är det mera plugg på schemat, you can´t help to love school.... not really. Men om mindre än en vecka så kommer också en fransyska för att bo hos oss i en vecka! Ska bli mucho spännande måste jag säga. 

Love to you all 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, kul att du skrev! Jag ska åka med YFU, vilka åker du med?. Absolut, jag länkar dig nu på en gång! :)

2011-03-08 @ 11:40:41
URL: http://amandasusa.blogg.se/
Postat av: Emmie

Hejhej. Har länkat dig nu :)

Haha, angående papprerna så vet jag inte. Åker du med explorius? I så fall vet du om man kan få dispans och skicka in lite senare?

2011-03-08 @ 20:50:02
URL: http://alifetimeexpirience.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0