From Paris to Berlin

En fullspäckad vecka och nu är det äntligen helg! Började med en mysig fredag som man först firade med två underbara tjejer på Ebbas fik, trevligt, trevligt! Sedan möttes jag och finaste mamma för att shoppa lite och tänka på vad som man vara bra att packa med sig inför USA!
Har tänkt på att inte ha med mig för mycket, utan hellre köpa på mig saker där, men jag är något av en hamster när det gäller att spara på saker så måste ta och ersätta vissa slitna plagg inför resan känner jag! Blev jätteglad över sakerna iallafall, hittade mycket myskläder, som en finfin pyjamas från H&M.  

Idag har det blivit att vara med familjen och träna, mysigt Snart planerar vi att överraska en viss nybliven 18-åring, ska bli spännande!

Imorgon är det mors dag! Tänker ni hitta på något speciellt för att fira alla älskade och underbara mammor?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0