Reach for the sky

Sitter med vårt preparation material inför skrivdelen i engelska B imorgon. Nervös som alltid när det vankas nationella, men jag hoppas att det går bra! Engelska är ett roligt ämne och måste också säga att årets tema är intressant. Det handlar om olika generationer och vad som karaktäriserar dem. Ganska träffande måste jag säga, eller vad säger ni om att vi skulle vara personer med måånga bollar i luften, har höga förväntningar, förlitar oss på internet och gärna spenderar tid med familjen och vännerna?

Hoppas att allt är bra med er och lycka till med pluggande!  

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

åh haha jag läste igenom det där häftet en ordentlig gång.. ströläste lite igår, men dte gick hyfsat ändå! Hur gick det för dig? :D

sv: ååh kemi som är så sjukt kul (ironin där då..:p)

håller med! p&l ska bli toppen kul! Jag har faktiskt ingen aning om några fler ska dit, men jag bara antar det hehe ;) jag ser fram emot The Strokes, Jessie J, 30 seconds to Mars, Kings Of Leon, All Time Low och Veronica Maggio! :D vilka vill du se? :D Kram!

2011-05-06 @ 20:14:37
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0