It´s snowing

Vaknade glad i hågen av att marken var snötäckt idag, mysigt tyckte jag men alla andra här suckar!
Hade en jätterolig dag igår då vi först åkte till Mikayla för att ha ett Twilight-marathon.
Så jag, Mikayla, Amy, Lucie och Bayley började med Twilight och sedan lagom till New Moon så kom Henry, Dakota och Marcus dit efter deras teamdinner med American football-laget.
Så de fick snällt vara med och se Edward och Jacob och det var speciellt kul då de och särskilt Henry riktigt gick in för det i slutet!
Team Jacob var det här för deras del!
Sedan blev det även den tredje filmen, Eclipse och då släntrade även Leah in så det var kul!
Så det blev en hel del film-tittande och godis, skojigt! Nu har jag även verkligen kommit in i "Twilightbubblan" igen! Inte långt kvar till Breaking Dawn nu!
Sedan efter att ha sovit över hos favoriten Lucie så var det idag dags för killarns playoff match i American football. Det var kanske inte världens bästa förutsättningar med snö, men de gjorde ett superbra jobb och vann! Så nu är vi i kvartsfinal!
Jag jobbade även i kiosken för att samla in pengar till vår senior-trip och jag måste säga att det var en bra lott då det var varmare där inne!
Sedan under kvällen har jag varit ute på en promenad med världens bästa Pippi och försökt att ta lite bilder till mitt arbete i Digital photography/ yearbook.
Vi möttes av snö!
Familjen Butler´s trädgård!
'
Lucie, jag och Stephanie redo att jobba!
j
Uppvärmning
Falcons for the win!
Världens bästa Pippi!
Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kära hälsningar till dig! Jag kan föratå att Pippi är ett härligt sällskap,jag blir avis, Hon påminner så mycket om Zita : )

Jättebra att du jobbar i kiosken ibland, då har du bra träning inför v 29/2012!

Ha det gott!Tusen kramar från oss!!!

2011-11-06 @ 09:12:31
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: mamma

Twilight feber!! :/ -Ta med dig Pippi hem, hon är super söööööööt!!!! Många VARMA kramar från oss ALLA!<3 <3 <3 <3

2011-11-06 @ 17:20:55
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: annie

Kärlek till dig med underbara! :)

<3

2011-11-08 @ 22:53:25
URL: http://annieleonia.blogg.se/
Postat av: Julia

Tycker de e rätt skojigt att du har snö och inte vi XD

2011-11-15 @ 21:47:36
URL: http://www.julia-lissel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0