Djungelvrål och basketskor!

Hejsan!
Är verkligen slut efter skoldagen, men imorgon är det fredag! Dagen i stort bestod av skolan, vilket just nu är ganska så lugnt.
Killarna spelar final i state på lördag så lärarna vill inte direkt ge oss så mycket plugg, vilket vi inte tackar nej till direkt! Så det ska bli spännande för grabbarna, vi fick skriva små Lycka till meddelanden till dem om vi ville så jag hoppas att de blir peppade till att vinna!
Iallafall så var nog dagens höjdpunkt att bjuda Hannah, Clark, Tess och Mr Powell (min kemi och biologi lärare) på djungel vrål.
Då vi för några dagar sedan gjorde en kemilabb då vi mixtrade med olika vätskor, bland annat ammoniak blev de chockade när jag sa att jag gillade lukten.
Så kom på att jag kunde bjuda dem på djungelvrål för att visa varför. Deras miner var oslagbara! Hannah och Tess spottade ut det och Clarks ansikte var förvridet. Måste nog säga att vår härliga Mr Powell tog priset och höll ut, han åt faktiskt upp det.
Efter skolan så följde jag med några tjejer till Open Gym, basket träningen börjar nu på måndag men fram tills dess så har vi haft tid att gå och träna om vi ville. Måste erkänna att jag var och är nervös så har inte vågat pallra mig dit innan, men idag var det dags! Men det gick bra och var roligt, även om det var svettigt!
Så imorgon är det en kort dag i skolan och sedan åker vi hem till Lucie och Bayley för att ha en liten sleepover. Blir antagligen en lite större sleepover då det nog blir från lördag till söndag med för förhoppningsvis så bär det av till Bozeman på lördag för shopping och *trumvirvel* Breaking Dawn! Hoppas, hoppas och kanske kan en annan utbytis, Oona från Finland hänka på, det vore skojigt!
Bozeman kommer dock vara packat med folk. På lördag är det nämligen dags för American football college game, the game of the year då Bozeman Bobcats möter Missoula Grizzlies där! Det är verkligen rivalitet på hög nivå, här är man antigen Bobcat eller Grizzliy och folk är då insatta om något!
Jody är ett grizzliy fan så jag hoppas att de vinner!
Dekorationer, good luck boys!
.
Söta Lucie med skollunchen med temat Thanksgiving! Det ser inte så jättesmaskigt
ut på bilden får jag dock säga, men det var gott!
Dags att krypa till sängs, ha det underbart allihopa!
Kramar i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0