Home is where the heart is

Dagen har varit lång här, men samtidigt gårt fort på ett konstigt sätt.
Har överlevt två prov (kanske snarare en och ett halvt då vi inte hann klart med matten. Men gillar skarpt vår lärares attityd då han säger: Tja, då får vi väl fortsätta med provet imorgon!)
Biologin kändes okej, bättre än jag trodde, men man vet aldrig så det är bara att hoppas på det bästa inför resultatet.
Idag skippade jag även träningen efter skolan då jag inte riktigt kände mig helt hundra. Fick åka skolbussen hem, vilket var skumpigt och tog en smärre evighet, men det var okej!
Ska bunkra upp mig med te och tv-tittande ikväll tänkte jag då det börjar vankas höst nu på riktigt här i fina Twin Bridges. Utanför mitt fönster så blåser det halv orkan känns det som, men det är mysigt!
Känner också att jag längtar efter att bara ta det lugnt och mysa hemma. Att sitta en lördagskväll med min älskade familj och titta på en rolig film, ja, saknar också vårt älskade Fredagsmys!
Ska försöka föra över lite av det här till staterna nu, men det blir nog mer tisdagsmys för den delen.
Vill också säga att jag är så otroligt tacksam över alla fina människor som finns runt omkring. Min älskade familj, tack så mycket för era fina mejl, jag älskar er så otroligt mycket!
Mina underbara vänner som skriver fina och peppande ord överallt. Tänk att ord och tankar kan värma så mycket!
<3
<3
<3
<3
<3
All min kärlek till er

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Vad vore livet utan glans, om inte våran underbara Anna fanns". DU ÄR BÄST, gumman!:D.

Ha det gott!!!!!

2011-10-05 @ 08:54:53
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du är saknad Anna! Kram

2011-10-05 @ 12:48:00
Postat av: Ella

Anna, du är bäst, underbarast & finast!

Kärlek till dig!!

<3

2011-10-23 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0