Busy, busy!

Varit lite stressigt idag kan man lugnt säga, men det har funkat!
Kom till skolan och hade min lektioner, jag börjar att komma in i det mer och mer nu även om det finns vissa klasser man gillar mer än andra....
Kan säga som så att digital photography/yearbook är dagens höjdpunkt, medans biologi inte direkt får en att hoppa högt.
Men kämpar på så gott det går.
Sedan hade vi träning vilket gick okej, vi tränade mycket på rotationen på banan så det var roligt. På torsdag ska jag få spela min första volleyball match! Nervös är då ordet, men det ska bli spännande! Vi ska spela mot Sheridan, vilket är grannorten här så det är lite rivalitet. Iallafall så går Sara, utbytesstudenten från Kina som vi åkte till Glacier National Park med där och hon ska också spela. Så det blir kul att träffa henne igen!
Nu är klockan alltför mycket så måste krypa till sängs!
Tusen kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0