I love Pippi!

Har tagit det lugnt idag och försökt sova ut (det enda kluriga med det var att när jag väl hade chansen så vaknade jag vid halv nio =lyckat!)
Iallafall så hämtade Jody mig senare för att åka in till Twin Bridges och heja fram Kjerstens volleyball-lag i deras turnering. Träffade även min värdssyster Alexis där, hon var söt nog att komma ändå från Helena där hon bor och hon ska stanna här över helgen.
När vi sedan kom hem passade jag och Kjersten på att träna lite volleyball och sedan tog jag och världens sötaste Pippi oss en liten motionsrunda.
Pippi måste helt enkelt vara världens snällaste vovve! Hon möter oss alltid när vi kommer hem, kommer alltid fram och vill gosa, lägger sig vid mig och är bara alltmänt mysig. Den hunden får en alltid på gott humör!
Ikväll blir det nog tv tittande för hela slanten och det känns skönt!
Världens bästa Pippi!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Åh vad gott att ha en så fin kompis i Pippi, jag tror att hon har samma fina energier som Zita hade!!!!

2011-09-18 @ 09:48:51
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0