Måndag hela veckan

Måndag och back to school. Vi hade en minnescermoni idag för 9/11 där texter lästes och bilder visades. Det var fint och man fick en stund att tänka och minnas.
Annars har skolan rullat på som vanligt, har lite läxor och vi hade även volleyball-träning. Det gick sisådär idag, det är speciellt tekniken när det gäller serven som inte riktigt vill gå min väg. Men har fått en privatlärare i Kjersten så vi försöker hinna med att gå ut en sväng efter våra träningar för att öva lite, jättegulligt av henne!
Något annat som jag funderar lite över är att organisationen som jag åker med, ISE anordnar resor under året. De varierar från en week-end i New York till en vecka i Hawaii eller California. Det hade varit jätteroligt och det är inte så fasligt dyrt, så det hade verkligen varit något. Men vet som sagt inte riktigt hur jag ska göra än.
Hm, värt att tänka på, en dock så måste man ha bestämt sig och vara redo att boka om man vill nu på torsdag så värt att tänka lite snabbt på!
Hoppas att allt är bra hemma! Kramar till er alla!
Bild jag tog från Digital photography/yearbook

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hollyvood, gumman! Kanske en tanke, Varför inte!:D

Kramar från ett blåsigt Skåne. Mamma<3

2011-09-13 @ 09:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0