Tropical Thursday och min första volleyboll match!

Idag har det varit en spännande (och lite nervös) dag!
Började med att vi hade våra klasser som vanligt fram tills chemistry lab som jag har efter lunch. Lektionerna var lite sega, men som tur var visade våra lärare oss nåd så det blev inga läxor idag!
Efter chemistry lab var det sedan dags för Tropical Thursday för oss som har anmält oss till något som heter FCCLA. Jag anmälde mig utan att riktigt veta vad det är för något, men kände att det skulle vara roligt då många elever på skolan är medlemmar och de rekommenderar det varmt.
FCCLA står iallafall för Family, Career and Community and leaders of America och det är en nationell organisation här i staterna där elever kan vara med att bidra i samhället (t.ex. genom välgörenhet) och även lära sig att bli bättre ledare.
Så idag var det då tema Tropical Thursday och vi tillbringade en stor del av eftermiddagen med att leka lekar, äta sötsaker, få träffa representanter för organisation och bara ha det roligt, till på köpet i ett helfestligt tropiskt dekorerat klassrum!
Det var toppen och jag tror att det blir spännande att vara med i gruppen!
En del av gruppen!
Fina Mikayla och Jeanne!
Efter skolan var det sedan dags för volleyboll för hela slanten! Först skulle vi ta foton på laget till att visa på programbladen och sedan började det närma sig matchstart. Min första volleyboll-match i Twin Bridges svarta, vita och röda färger mot Sheridan!
Snacka om att det var en nervös tjej som drog på sig mummer 14 idag! Jag fick hoppa in för Abby och spelade bakom så då blir det mycket jobb i försvaret.
Kan säga att det gick sisådär, men roligt som bara den var det iallafall och tjejerna i laget är verkligen härliga!
Extra roligt var det då både vi (junior varsity) och Varsity vann!
Det härliga laget! Jag är längst bort tillsammans med Katie.
Go Falcons!
Love,
Anna

Kommentarer
Postat av: Faster

Härligt gumman!

Nu sitter vi i ditt kök o äter frukost. Har fått låna din sköna säng o sov så gott - tack! <3<3

Så kul att vara i Hbg, men något saknas - DU hjärtat! Konstigt att komma hit o inte få krama dig! Men det viktigaste är att du har det bra o vi får Skypa i helgen. Ha det bäst! Kramar Faster

2011-09-23 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0