Basket för hela slanten!

Hej!
.
Blir ett snabbt kvällsinlägg för snart är det dags att sova!
Skolan har iallafall dragit igång igen och det startade med buller och bång på en gång! Redan läxor och inlämningar, tjoho....
Inte blir det bättre av att det väntas semestertest om ca två veckor, test i de flesta ämnen på det vi har gjort so far.
Menmen, det är bara att göra sitt bästa.
Basketen rullar också på, imorgon är med en match mot Whitehall här hemma i Twin och på lördag är det mot Lone Peak i Big Sky.
Lucies värdfamilj har en stuga i Big Sky, som är en populärskidort här omkring så jag ska följa med dem imorgon och stanna där tills efter matchen på lördag! Vi får se vad vi hittar på, de har en hottub så det hoppas jag på!
.
Pussar och kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hallå där! Nu har vi avslut på julhelgerna, det är vacker vinter här, -10 o idag åker Fredda o Vanja till NY. Tack för julklapps-kalendern,jag kan sitta vid mitt skrivbord o njuta av alla vackra vyer från Montana!!!! Kramar tll Dig : )

2012-01-06 @ 09:58:08
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0