Beautiful Big Sky

Hej!
Jag hoppas att allt är bra med er alla, jag längtar efter er!
.
Har haft en hektiskt men spännande helg må jag säga! Spelade en basketmatch i fredags mot Whitehall, som vi vann vilket var roligt!
Sedan åkte jag med Lucie och hennes värdmamma och värdsyster till deras stuga som de har i skidorten Big Sky. Kan bara säga som så att jag blev så chockad då jag kom in till deras "lilla" stuga, inte så liten direkt och hur fin som helst. Tre våningar och med snötäckta berg och skidbackarna utanför balkongen. Inte så lite avis må jag säga!
Dock så hann vi inte åka skidor då vi dagen efter skulle hinna med att åka till ännu en basketmatch, så det var lite trist. Men vi hann iallafall med att spendera lång tid i deras Hot tub utomhus. Riktigt mysigt och skönt och det blev mycket prat och skratt med Lucie!
.
Efter matchen fick vi skjuts hem av den härliga familjen Martins och idag har jag mest tagit det lugnt. Har skypat med familjen och känner mig som en riktigt stolt storasyster då min älskade lillebror William berättar att deras lag vann Nyårsaluten!!!!
.
Kramar från Anna Montana!
.
En del av huset!
Mera, man kan nog gissa vad deras intressen är....
Lucie!
Redo!
Min älskade lillebror! Du är så snygg och jag är en stolt, stolt storasyster!

Kommentarer
Postat av: lillebror

TACK Annapanna!!!!!!!!!! Kram William :D

2012-01-09 @ 09:58:01
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Kul Anna att du visar bild på lillebror, härlig bild. Denna helg var en vinnarhelg för även kusin Viktors lag vann cup i hockey!!! Jag kan vara stolt både farmor o mormor.

För att inte tala om vinnar-tjejen i Montana!!!!

2012-01-10 @ 08:50:30
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0